مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-17حوادث

انفجار در محمدشهر یک قطع عضو بجای گذاشت


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج گفت: در پی انفجار در یک کارگاه سیلندر شارژکنی در محمدشهر سه نفر مصدوم شدند و یکی از این افراد قطع عضو شد.

- محمد یساولی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: حریق کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در جاده محمدشهر با تلاش 30 نیروی آتش نشانی اطفا شد.

وی در تشریح این حادثه اضافه کرد: ساعت 07:38 دقیقه در پی تماس شهروندان با سامانه 125 از آتش سوزی کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در ابتدای جاده محدشهر مطلع شدیم.

به گفته وی آتش سوزی در یک کارگاه حدودا  150 متری به وقوع پیوسته بود که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندر های ال پی جی فعالیت می کرد و تعداد زیادی سیلندرهای گاز مایع 30 کیلویی در آن نگهداری می شد.

یساوولی در تشریح شعله های آتش تمامی کارگاه را در بر گرفته بود و احتمال سرایت آن به مغازه های مجاور و انفجار بقیه سیلندرها نیز وجود داشت، از این رو تیم اطفا با تقسیم شدن به چند گروه ضمن مهار حریق نسبت به تخلیه کارگاه از کپسول اقدام کردند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج یادآور شد: برای اطفای این حریق 30 نفر نیروی عملیاتی به همراه 8 دستگاه خودروی از 6 ایستگاه به محل اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار در محمدشهر یک قطع عضو بجای گذاشت

انفجار در محمدشهر یک قطع عضو بجای گذاشت