مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-23سياسي

حدادعادل: در هیچکدام از تجمعات 25 شهریور بیشتر از 50 نفر حضور نداشتند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: طبق آماری که از تعداد تجمعات 25 شهریور داده اند، در هیچ نقطه بیش از 50 نفر در تجمع حضور نداشتند که نشان می دهد فراجا و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با تدبیر عمل کرده اند.

- رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: طبق آماری که از تعداد تجمعات 25 شهریور داده اند، در هیچ نقطه بیش از 50 نفر در تجمع حضور نداشتند که نشان می دهد فراجا و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با تدبیر عمل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حدادعادل در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این که نگاهی به روند یک ماه اخیر نشان از مدیریت قابل قبول اوضاع و آرامش در اقتصاد و جلوگیری از بروز التهاب و آشوب در کشور دارد ، گفت: از ماه ها قبل آواری از تبلیغات و تحریکات از ماهواره ها و شبکه های اجتماعی انجام شد تا عده ای را فریب دهند و در 25 شهریور به خیابان بکشانند، حتی وزیر خارجه و رییس جمهوری آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی از مردم ایران دعوت کردند تا به خیابان ها بروند اما شاید پنج درصد آن چیزی که انتظارش را داشتند هم رخ نداد.

طبق آماری که از تعداد تجمعات داده اند در هیچ نقطه بیش از 50 نفر در تجمع شرکت نکردند که نشان می دهد فراجا و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی بسیار خوب و با تدبیر عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: در هیچکدام از تجمعات 25 شهریور بیشتر از 50 نفر حضور نداشتند

حدادعادل: در هیچکدام از تجمعات 25 شهریور بیشتر از 50 نفر حضور نداشتند