مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-12سياسي

واکنش فدراسیون اتومبیلرانی به حکم دادگاه مازیار ناظمی


فدراسیون اتومبیلرانی به خبری درباره رییس این فدراسیون واکنش نشان داد.

- جی پلاس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در واکنش به خبر این خبرگزاری پاسخی داده که عیناً در زیر می خوانید: خبرگزاری تسنیم در خبری مدعی شد با رد شدن شکایت رییس فدراسیون در شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از این فدراسیون خواهد رفت.

این در حالی است که تقاضای ماده 75 ناظمی برای رای تجدید نظر شعبه 29 دیوان عدالت اداری مورد پذیرش قرار گرفت و در بررسی مجدد در شعبه هم عرض ، رای قطعی هیات رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری نقض گردید و دیوان عدالت اداری اتهامات به مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را وارد ندانسته است .

یادآوری می شود سال گذشته صولت مرتضوی وزیر کار و امور اجتماعی هم با اعتراض به رای دادگاه تجدید نظر درخصوص محرومیت پنج ساله از مناصب دولتی و با استفاده از ماده 75 دیوان عدالت اداری در بررسی مجدد رای برائت گرفت و با رای اعتماد مجلس بعنوان وزیر کار و امور اجتماعی انتخاب شد.

ماده 75 دیوان عدالت اداری می گوید: در صورتی که حداقل یک قاضی از دو قاضی و یا دو قاضی از سه قاضی صادرکننده رأی در شعبه تجدیدنظر، پی به اشتباه شکلی یا ماهوی خود ببرند، مراتب را با ذکر دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون اتومبیلرانی به حکم دادگاه مازیار ناظمی

واکنش فدراسیون اتومبیلرانی به حکم دادگاه مازیار ناظمی