مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 22:002023-09-28ورزشي

فرش آرا به دنبال طلسم شکنی در خانه


تیم فرش آرا مشهد که در لیگ برتر فوتسال نتوانسته است در خانه به پیروزی برسد در مقابل تیم گهرزمین به دنبال اولین پیروزی خانگی خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دو تیم فرش آرا مشهد و گهرزمین سیرجان عصر روز جمعه و از ساعت 16:00 و در سالن شهید بهشتی مشهد باید در قالب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران به مصاف هم بروند.

این دیدار برای زردپوشان مشهدی از اهمیت بالایی برخوردار است و به دنبال اولین پیروزی خود در خانه هستند تا بتوانند در مقابل هواداران خود جشن پیروزی برپا کنند.

شاگردان حسن زاده در تیم فوتسال فرش آرا تا قبل از این دیدار 7 بازی در لیگ برتر فوتسال انجام داده اند که 2 بازی را مقابل فولاد زرند ایرانیان و پوشاک حافظ ساری به پیروزی رسید ه اند، 4 بازی را مقابل تیم های سفیر گفتمان، آلومینیوم اراک، آنا صنعت پاسارگارد قم و شهرداری ساوه به تساوی رضایت داده اند و در هفته گذشته مقابل مس سونگون با نتیجه 3 بر یک تن به شکست دادند تا اولین شکست خودشان را تجربه کنند و در جدول با 10 امیتاز در رتبه ششم قرار بگیرند.

اما در آن سوی میدان، تیم فوتسال گهرزمین سیرجان از 7 دیدار قبلی خود در لیگ برتر با 4 برد، یک مساوی و 2 باخت و با 17 گل زده 11 گل خورده و با 13 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش آرا به دنبال طلسم شکنی در خانه

فرش آرا به دنبال طلسم شکنی در خانه