مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-20فرهنگي

برگزاری نخستین طرح بُشری در ملایر


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن (طرح بُشری) در ملایر خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این طرح با روش نوین آموزش قرآن در سه روز متوالی آشنا می شوند.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن (طرح بُشری) در ملایر خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در این طرح با روش نوین آموزش قرآن در سه روز متوالی آشنا می شوند.

فرشاد کشاورزیان در حاشیه برگزاری طرح بشری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این دوره پنجاه و هشتمین دوره این طرح در کشور است که با برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، دانشکده فنی و حرفه ای خوارزمی ملایر، اداره کتابخانه های عمومی ملایر، شهرداری و شورای شهر ملایر، دانشگاه ملی و دانشگاه آزاد اسلامی ملایر، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش از 27 تا 30 مهرماه در دانشکده خوارزمی برگزار می شود.

وی از ثبت نام 140 نفر از مربیان، حافظان، اساتید و طلاب قرآنی در این طرح در ملایر خبر داد و افزود: کسانی که در این دوره شرکت می کنند باید خودشان مربی و استاد قرآن باشند که در سامانه حمد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین طرح بُشری در ملایر

برگزاری نخستین طرح بُشری در ملایر