مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-30بين الملل

یک بام و دو هوای فرانسه؛ انتقاد از «حجاب اجباری» و دستور به بی حجابی اجباری


رییس جمهور فرانسه در حالی با دخالت در امور داخلی ایران، خواستار مبارزه با قانون و به زعم خود، «حجاب اجباری» شده که پاریس در حال ایجاد محدودیت و تبعیض مذهبی در بزرگترین جامعه مسلمانان در اروپا و دستور برای بی حجابی اجباری است.

- یک بام و دو هوای فرانسه؛ انتقاد از حجاب اجباری و دستور به بی حجابی اجباری رییس جمهور فرانسه در حالی با دخالت در امور داخلی ایران، خواستار مبارزه با قانون و به زعم خود، حجاب اجباری شده که پاریس در حال ایجاد محدودیت و تبعیض مذهبی در بزرگترین جامعه مسلمانان در اروپا و دستور برای بی حجابی اجباری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقدامات دولت فرانسه علیه مسلمانان این کشور پس از مدارس، دانشگاه ها و.

به میادین ورزشی نیز رسیده و وزارت ورزش این کشور اروپایی، ورزشکاران فرانسوی را از پوشیدن حجاب در رقابت های المپیک 2024 پاریس منع کرده است.

آمِلی اوده آ-کاستِرا وزیر ورزش فرانسه می گوید پاریس در مسابقات المپیک سال آینده بر رژیم سکولاریسم شدید متمرکز است و از بی طرفی محض حمایت می کند.

البته منظور خانم کاسترا از سیاست بی طرفی و بدون سوگیری پاریس، همان اجبار مسلمانان فرانسه به تبعیت از دستورات دولت این کشور در کنار گذاشتن عقاید دینی خود و حضور در مسابقات ورزشی بدون حجاب است همچنان که حضور فوتبالیست های مسلمان فرانسوی با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای فرانسه؛ انتقاد از «حجاب اجباری» و دستور به بی حجابی اجباری

یک بام و دو هوای فرانسه؛ انتقاد از «حجاب اجباری» و دستور به بی حجابی اجباری