مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-10حوادث

موزه پلیس در ارومیه افتتاح شد


موزه پلیس با حضور مرتضی صفری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان و تعدادی دیگر از مسئولان در محل موزه مردم شناسی ارومیه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، موزه پلیس با حضور مرتضی صفری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان و تعدادی دیگر از مسئولان در محل موزه مردم شناسی ارومیه افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این موزه اظهار کرد: افتتاح موزه پلیس می تواند یک انگیزه و شوق برای دستگاه های اجرایی استان ایجاد کند که دارای تاریخ بلندی در حوزه کاری خود هستند.

مرتضی صفری با بیان اینکه ظرفیت ایجاد موزه های تخصصی در استان وجود دارد، افزود: برای نمونه می توان برای ایجاد موزه آب، صنعت، والیبال و .

در استان برنامه ریزی و با همکاری دستگاه های اجرایی برای راه اندازی آنها اقدام کرد.

او با بیان اینکه امروزه دشمنان برای هویت زدایی از جامعه ایرانی تلاش می کنند، گفت: موزه ها مکانی برای نمایش هویت و تاریخ یک ملت هستند و خانواده ها با حضور در این مکان می توانند با تاریخ خود آشنا شده و به هویت خویش افتخار کنند که همین موضوع می تواند یک عامل بازدارنده در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه پلیس در ارومیه افتتاح شد

موزه پلیس در ارومیه افتتاح شد