مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-15سياسي

وزارت نیرو به دنبال رنگ کردن گنجشک برای مردم اصفهان نباشد


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وزارت نیرو با فهم درست به دنبال رنگ کردن گنجشک برای مردم اصفهان نباشد و در پروژه های جاری و آغاز شده در کنار مدیریت استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق میان دستور صدوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به آیه 30 سوره مبارک فصلت اظهار کرد: درود بر جوانان دلیر فلسطینی که با نبوغ خود، جبهه جدید و شکستی ترمیم ناپذیر بر رژیم جعلی و موقت را تحمیل کردند و بار دیگر به دنیا ثابت شد که رژیم کودک کش حتی قواعد جنگ را هم رعایت نمی کند و شکست بزرگ اطلاعاتی و میدانی را می خواهد با قربانی کردن کودکان و زنان ترمیم کند که البته شدنی نیست و شاید در تداوم جنایت ها غیرمنتظره های دیگری هم در انتظارشان باشد.

وی افزود: امیدواریم چشمان بیدار جهان، واقعیت این رژیم موقت را بیش از پیش ببینند و البته همه بدانند آن که باید از این سرزمین خارج شود، صاحبان اصلی نیستند، بلکه مستأجران موقت و غاصب آن هستند و ان شاءالله این وعده صادق الهی محقق خواهد شد.

صالحی تصریح کرد: هفته پیش شاهد برگزاری نمایشگاه ملی فن نما در اصفهان بودیم، فن نما اتفاق بزرگی بود که با یک همکاری همه جانبه رقم خورد و کمتر کسی در بدو انجام به آن اعتقاد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو به دنبال رنگ کردن گنجشک برای مردم اصفهان نباشد

وزارت نیرو به دنبال رنگ کردن گنجشک برای مردم اصفهان نباشد