مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-02سياسي

متکدیان خیابانی احراز هویت بیومتریک می شوند


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: اتفاق مهمی که طی یک ماه گذشته صورت گرفته است بیومتری کردن احراز هویت و ثبت مشخصات این افراد است که بر این اساس در صورت ارتکاب مجدد در حوزه تکدی گری از طریق دستگاه قضایی مورد تعقیب قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استان البرز، با بیان این مطلب در جلسه ستاد ساماندهی کودکان کار و متکدیان خیابانی که در دفتر این اداره کل برگزار شد، گفت: در حال حاضر در کنار برخی مراکز مردم نهاد، دو مرکز نیز با ظرفیت 120 نفر در مرکز استان نسبت به غربالگری و نگهداری موقت کودکان کار تا تعیین تکلیف از سوی نهادهای متولی فعالیت دارند.

وی مهمترین معضل استان در حوزه کودکان کار و متکدیان را مربوط به اتباع بیگانه عنوان کرد و افزود: در این حوزه با اهتمام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری نسبت به ساماندهی و طرد 3 هزار نفر از اتباع خارجی اقدام شده است به طوری که هم اکنون هیچ کودک کار خیابانی ایرانی نداریم بلکه تمامی موارد مربوطه با اتباع خارجی است.

در این راستا شایسته است شهروندان از هرگونه کمک مادی به کودکان کار و متکدیان خیابانی اتباع خارجی که عمدتا غیرمجاز بوده و ماهیانه مبالغ هنگفتی از آنان دریافت می کنند، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان خیابانی احراز هویت بیومتریک می شوند

متکدیان خیابانی احراز هویت بیومتریک می شوند