مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-19ورزشي

سرانه ورزشی همدان به ازای هر نفر بالای 70 سانتی متر شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی به بالای 70 سانتی متر به ازای هر نفر در استان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی حقیقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جای خوشحالی است که در جشنواره شهید رجایی در بین 61 اداره و دستگاه اجرایی، دستگاه ورزش رتبه برتر را کسب کرد که ماحصل رضایتمندی جامعه هدف از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان بود.

وی با بیان اینکه در بین استان های تیپ دو وزارت ورزش که 14 اداره کل حضور دارند، همدان رتبه پنجم را کسب کرد، افزود: باید به جایی برسیم که برازنده ورزش استان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: 6 پروژه در هفته تربیت بدنی از جمله زمین ورزشی سرکان با اعتبار 12 میلیارد تومان آماده بهره برداری است، همچنین زمین چمن آزادی اسدآباد با 5 میلیارد و 500 میلیون تومان آماده بهره برداری است تا علاقمندان به فوتبال شهرستان از این مجموعه استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه ها بالای 20 هزار متر به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد کرد، عنوان کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی به بالای 70 سانتی متر به ازای هر نفر در استان رسیده است.

حقیقی با بیان اینکه 18 ورزشکار، داور و مربی به بازی های آسیایی و پارآسیایی اعزام شدند، خاطرنشان کرد: برای حضور موفق در هانگژو، نهایت مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی همدان به ازای هر نفر بالای 70 سانتی متر شد

سرانه ورزشی همدان به ازای هر نفر بالای 70 سانتی متر شد