مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 00:302023-10-02فرهنگي

جواهریان: انیمیشن، بستر مناسب آموزش فرهنگ به کودکان و نوجوانان است


مهین جواهریان فیلمساز و مدرس سینمای انیمیشن و عضو هیأت انتخاب و داوری بخش پویانمایی چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت: همواره از پیشنهاد انتخاب و داوری در جشنواره فیلم کوتاه تهران استقبال و در این رویداد معمولاً شرکت می کنم؛ - مهین جواهریان تهیه کننده، کارگردان و مدرس حوزه سینما و تصویرگری که مسئولیت انتخاب و داوری آثار پویانمایی چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را برعهده دارد، در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره انتخاب ها در این بخش گفت: حساسیتم به انتخاب و داوری بسیار است و هربار که آثار را داوری می کنم از خود می پرسم آیا در داوری عدالت را برقرار کردم یا خیر؟ اما مجدداً دلم برای داوری تنگ می شود و این کار را قبول می کنم.

هنگامی که به داوری آثار می پردازم آسیب شناسی بسیاری بر روی موضوعات مختلف انجام می دهم و برای مثال به امکان های فیلم سازی در شهرهای متعدد می پردازم.

وی با اشاره به علاقه اش به جشنواره فیلم کوتاه تهران افزود: دلیلی که هرساله در جشنواره فیلم کوتاه تهران شرکت می کنم دیدن همکاران و دوستانم هست که دلتنگ شان می شوم و همین امر سبب می شود تا از امر انتخاب و داوری چنین رویداد مهمی هم استقبال کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواهریان: انیمیشن، بستر مناسب آموزش فرهنگ به کودکان و نوجوانان است

جواهریان: انیمیشن، بستر مناسب آموزش فرهنگ به کودکان و نوجوانان است