مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 05:002023-10-15فرهنگي

سالن های اجرای کنسرت در همدان مشکلی ندارند


معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: سالن های اجرای کنسرت در همدان مشکلی ندارند اما خوانندگان می توانند از سیستم صوتی خود نیز استفاده کنند.

- هادی فیض منش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کنسرت ها طبق درخواست های اجراها در حال انجام است و مشکلی در این زمینه نیست.

وی با بیان اینکه کنسرت ها اکنون در حال انجام است افزود: موسیقی در استان همدان جایگاه ویژه ای وارد و طبق درخواست ها پیش می رود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در خصوص استاندارد سالن ها خاطرنشان کرد: سالن های اجرای کنسرت استاندارد است و مشکلی ندارند ولی گاهی خوانندگان سلیقه ای عمل می کنند.

گروه های موسیقی سنتی و بومی مجوز بیشتری می گیرند وی با تاکید بر اینکه مشکلی برای استفاده از سیستم های صوتی خوانندگان در سالن ها نداریم گفت: گاهی خود خوانندگان تقاضای استفاده از سیستم های صوتی خود در سالن دارند که منعی در این زمینه نیست .

فیض منش با بیان اینکه نور و صوت سالن های همدان مشکلی ندارد عنوان کرد: به گروه های موسیقی سنتی و بومی مجوز بیشتری داده می شود و بدون هیچ محدودیتی مجوز دریافت می کنند.

پایان پیام/89003/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های اجرای کنسرت در همدان مشکلی ندارند

سالن های اجرای کنسرت در همدان مشکلی ندارند