مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-02اقتصادي

ثبت 12 مورد وقف جدید در غرب مازندران


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت، گفت: 12 مورد وقف جدید از هفته وقف سال گذشته تا امسال به ارزش بیش از100 میلیارد تومان در حوزه سه شهرستان غرب مازندران به ثبت رسید.

- ایسنا/مازندران رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت، گفت: 12 مورد وقف جدید از هفته وقف سال گذشته تا امسال به ارزش بیش از100 میلیارد تومان در حوزه سه شهرستان غرب مازندران به ثبت رسید.

رشید رضاپور امروز به مناسبت آغاز هفته وقف در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری هفته وقف از 16 تا 22 ربیع الاول، اظهار کرد: از هفته وقف سال گذشته تا هفته وقف امسال از محل در آمدهای موقوفات بیش از یک میلیارد تومان برای آیین های عزاداری سیدالشهدا (ع ) و سایر ائمه معصومین هزینه شده است .

وی با بیان اینکه این کمک ها به همه هیئت های مذهبی و مساجد فعال برای نخستین بار پرداخت شد، افزود: در برخی روستاها نیز از محل موقوفه کمک هایی برای عمران، آبادانی و امور فرهنگی و مذهبی آن روستا انجام می شود.

وی در خصوص روند ساخت مجتمع فرهنگی 27 واحدی امامزاده محمد (ص ) نوشهر تصریح کرد: روند اجرای این طرح که سال گذشته آغاز شده حدود 40 درصد پیش رفت و تاکنون بابت گام نخست آن حدود 6 میلیارد صرف شده و 5 میلیارد تومان هم برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است و امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 12 مورد وقف جدید در غرب مازندران

ثبت 12 مورد وقف جدید در غرب مازندران