مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:112023-10-22فرهنگي

کارگردان «اخت الرضا»: فیلم های تاریخی، مذهبی در سبد خانوار جایگاه ویژه ای دارند


فیلم های تاریخی، مذهبی در سبد خانوار جایگاه ویژه ای دارند، باوجود فیلم هایی دیگری که شاید قشر خاصی را جذب یا با رده سنی خاصی مواجه شوند در فیلم های تاریخی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس فیلم سینمایی اخت الرضا به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی، این روزها درسینماهای سراسر کشور در حال اکران است؛ این فیلم که محصول سازمان سینمایی سوره است، سفر حضرت معصومه سلام الله علیها از مدینه تا قم را روایت می کند.

مخاطب فیلم های تاریخی مذهبی متفاوت از مخاطبان سینمارو است و نمایش آثار سینمایی مثل اخت الرضا در سالن های سینمایی کمک می کند که طیف های متنوع و دیگری هم به سالن سینما بیایند.

واضح است اگر برنامه ریزی مدونی برای تولید و نمایش این جنس فیلم ها باشد، گستره وسیعتری از مخاطبان به سالن های سینما خواهند آمد.

سیدمجتبی طباطبایی کارگردان اخت الرضا در پاسخ به این سؤال که چگونه می توان مخاطبان این جنس آثار تاریخی را بیشتر کرد، گفت: وقتی به تاریخ سینما نگاه می کنیم، فیلم های تاریخی و مذهبی زیادی در سینمای جهان ساخته شدند که اتفاقاً مخاطبان زیادی را به سینما کشانده اند و بازخوردهای خیلی خوبی گرفته اند، از طرف دیگر تئاتر هم ریشه اش در آیین های مذهبی بوده است و کم کم در طول تاریخ جنبه فراغت و سرگرمی به خودش گرفته است؛ پس ابتدا بهتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «اخت الرضا»: فیلم های تاریخی، مذهبی در سبد خانوار جایگاه ویژه ای دارند

کارگردان «اخت الرضا»: فیلم های تاریخی، مذهبی در سبد خانوار جایگاه ویژه ای دارند