مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-06سياسي

ایران چگونه موفق به ساخت پیشرفته ترین موشک ها شد؟


توان موشکی نیروهای مسلح ایران امروز به اصلی ترین بعد قدرت دفاعی کشور تبدیل شده و روند طی شده در سال های گذشته حاکی از تقویت، به روزرسانی و پویایی صنعت موشکی در کشور است چرا که همواره شاهد نوآوری در این حوزه و پیشروی آن همگام با نیاز عملیاتی و فناوری های روز دنیا هستیم.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: توان موشکی نیروهای مسلح ایران امروز به اصلی ترین بعد قدرت دفاعی کشور تبدیل شده و روند طی شده در سال های گذشته حاکی از تقویت، به روزرسانی و پویایی صنعت موشکی در کشور است چرا که همواره شاهد نوآوری در این حوزه و پیشروی آن همگام با نیاز عملیاتی و فناوری های روز دنیا هستیم.

قدرت و اقتدار نظامی نیروهای مسلح  تا کنون بسیاری از تهدیدهای فرامرزی را از کشور دور کرده و بازیگران منطقه ای و فرامنطقه ای را از تعدی به خاک ایران بر حذر داشته است.

روایت مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه از پیشرفت در صنعت موشکی سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران درباره اینکه ایران چگونه توانسته است موفق به ساخت پیشرفته ترین موشک ها شود، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت بارز بازدارندگی رسیده و با استفاده از مهندسی معکوس و دانش بومی موفق به ساخت پیشرفته ترین موشک ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران چگونه موفق به ساخت پیشرفته ترین موشک ها شد؟

ایران چگونه موفق به ساخت پیشرفته ترین موشک ها شد؟