مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:012023-10-05سياسي

جانشین وزیر دفاع: خبرهای خوش دیگری در عرصه ماهواره به گوش خواهد رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند سردار پاسدار مهدی فرحی ظهر امروز در یادواره شهدای ارتش در نهاوند اظهار کرد: امروز به برکت اخلاص و ایثار شهدا ما در زمینه صنایع دفاعی به پیشرفت های چشمگیری رسیده ایم و بسیاری از کشورهای تراز اول دنیا خواهان خرید محصولات دفاعی کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه این پیشرفت ها در دورانی صورت گرفت که پس از انقلاب اسلامی ما حتی سیم خاردار و سلاح های ابتدایی نداشتیم و آمریکا ما را تحت شدیدترین تحریم ها قرار داده بود افزود: تا قبل از انقلاب 54 هزار مستشار نظامی آمریکایی در کشور وجود داشت که سیاست نظامی کشور در دست آنها بود و به ما چیزی یاد نمی دادند.

بیشتر نیاز های دفاعی و تولید انواع موشک ها و بالستیک در کشور تأمین می شود جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح رسیدن به توفیق ها را ریشه در رشادت های شهدا و نفس قدسی امام راحل و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: کشوری که روزی از تعمیر برخی مهمات نظام نظیر ژ 3 عاجز بود، امروز در شرایطی قرار دارد که فناوری های مدرن و نوین مانند پهپاد و موشک تولید می کند و امروز هیچ مستشار خارجی نیز ندارد.

وی با بیان اینکه امروز بیشتر کشور های تراز اول جهان خواهان خرید محصولات دفاعی ما هستند، تصریح کرد: بیشتر نیاز های دفاعی و تولید انواع موشک ها و بالستیک و پداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین وزیر دفاع: خبرهای خوش دیگری در عرصه ماهواره به گوش خواهد رسید

جانشین وزیر دفاع: خبرهای خوش دیگری در عرصه ماهواره به گوش خواهد رسید