مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-17اقتصادي

صادرکنندگان خواستار تجدید نظر در سیاست تعهد ارزی هستند


رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: شیوه اجرایی فعلی مورد پذیرش صادرکنندگان نیست.

صادرکنندگان از دولت تقاضا دارند که در سیاست تعهد ارزی تجدید نظر شود تا بتوانند ارز حاصل از صادرات خود را به قیمت آزاد در بازار .

- رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی خراسان رضوی مطرح کرد صادرکنندگان خواستار تجدید نظر در سیاست تعهد ارزی هستند ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: شیوه اجرایی فعلی مورد پذیرش صادرکنندگان نیست.

صادرکنندگان از دولت تقاضا دارند که در سیاست تعهد ارزی تجدید نظر شود تا بتوانند ارز حاصل از صادرات خود را به قیمت آزاد در بازار بفروشند یا نظام بانکی، ارز صادراتی را به قیمت بازار آزاد خریداری کند تا متضرر نشوند.

حسین محمدیان در آستانه فرا رسیدن روز ملی صادرات با اشاره به اقتضائات توسعه تجارت کشور اظهار کرد: مشکلات موجود در مسیر مراودات مالی و بانکی با کشورهای هدف یکی از چالش های فعالان اقتصادی در حوزه صادرات است.

لذا تقاضای ما از دولت و ارکان نظام آن است که ایران هر چه سریع تر به پیمان های بین المللی بپیوندد تا در راستای توسعه تجارت، شاهد تسهیل در انجام مراودات مالی با کشورهای مختلف باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکنندگان خواستار تجدید نظر در سیاست تعهد ارزی هستند

صادرکنندگان خواستار تجدید نظر در سیاست تعهد ارزی هستند