مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-04سياسي

فلسفه مأموریت های پلیس خدمت صادقانه به مردم است


معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: فلسفه مأموریت های پلیس خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای تشریح برنامه های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی در هفته فراجا، ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه فلسفه مأموریت های پلیس، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است تأکید کرد: امروز پلیس با مردم، در خدمت مردم و برای مردم است.

  وی در ادامه هفته فراجا را بهترین فرصت برای نمایش دستاوردهای بخش های مختلف مجموعه انتظامی و نشان دادن پلیس مکتبی و معنوی و انقلابی دانست و تصریح کرد: برای اینکه انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را در خصوص داشتن پلیس در تراز انقلاب اسلامی ،محقق کنیم باید معنویت و اخلاق اسلامی را که به برکت انقلاب اسلامی در انتظامی کشور رشد و نمو داشته را در وهله اول حفظ کنیم و برای ارتقاء آن برنامه داشته باشیم و این معنویت خالصانه را به منصه ظهور برسانیم تا همگان به داشتن چنین پلیس مکتبی و ایثارگری افتخار کنند.

  بهرامی افزود: انتظامی کشور سازمانی است که تحت رهبری ولایت دینی قرار دارد و بی تردید رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای کارکنان هم ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه مأموریت های پلیس خدمت صادقانه به مردم است

فلسفه مأموریت های پلیس خدمت صادقانه به مردم است