مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-03اقتصادي

رشد 54 درصدی ورود کشتی به مجتمع بندر انزلی


به گفته معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، در 6 ماهه نخست امسال، 377 فروند کشتی تجاری به مجتمع بندری انزلی وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد رشد را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجتبی نظری معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از بنادر گیلان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال، 377 فروند کشتی تجاری به مجتمع بندری انزلی وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندرانزلی گفت: در این مدت، تخلیه و بارگیری انواع کالا و محموله در مجتمع بندری انزلی نیز 44 درصد رشد داشته و به یک میلیون و 9 هزار و 115 تُن رسیده است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به قدمت 300 ساله تجارت دریایی در این استان بیان کرد: این بندر بین کشور های حاشیه دریای خزر جایگاه خوبی دارد که مزیتی برای تجار گیلانی محسوب می شود.

نظری با تاکید بر لزوم توجه به نقش موثر بنادر گیلان در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در گیلان افزود: بنادر موجود در انزلی و اسارت جزو با ظرفیت ترین بنادر موجود در کشور هستند که در صورت توسعه می تواند به رشد اقتصادی گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 54 درصدی ورود کشتی به مجتمع بندر انزلی

رشد 54 درصدی ورود کشتی به مجتمع بندر انزلی