مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:162023-10-02سياسي

30 درصد اراضی محدوده شهر سنندج موقوفه است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج با اشاره به وجود 800 موقوفه و 5 هزار و 400 رقبه در این شهرستان، گفت: 30 درصد از اراضی در محدوده شهر سنندج موقوفه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آرمان شریفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد در نخستین روز هفته وقف هر ساله برنامه های مختلفی برگزار می شود امسال با توجه به مصوبه شورای عالی فرهنگی با تغییراتی دهه وقف به هفته وقف تغییر پیدا کرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سنندج از تلاش و همراهی اصحاب رسانه  تقدیر کرد و با اشاره به اقدامات اداره اوقاف سنندج، گفت: وقف سنتی همیشه جاری است که از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و مهم ترین هدف متولیان این حوزه ترویج و احیای این سنت حسنه و همیشه جاری است.

شریفی گفت: حفظ موقوفات و جلوگیری از سوئاستفاده سودجویان و هزینه موقوفات بر اساس نیات واقفین خیراندیش، اخذ سند مالکیت موقوفات 520 هزار مترمربع در سه شهرستان سنندج، دیواندره و کامیاران و رفع تصرف 10 مورد مالکیت از اقدامات اوقاف شهرستان سنندج طی سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به وجود 800 موقوفه و 5 هزار و 400 رقبه در شهرستان سنندج گریزی زد و گفت: 30 درصد از اراضی در محدوده شهر سنندج موقوفه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد اراضی محدوده شهر سنندج موقوفه است

30 درصد اراضی محدوده شهر سنندج موقوفه است