مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-17حوادث

تردد روزانه 4000 خودرو سبک و سنگین از حادثه خیزترین جاده خراسان


علیرغم اینکه روزانه بیش از 4000 خودرو سبک و سنگین از جاده بردسکن به سبزوار به عنوانی یکی از حادثه خیزترین جاده های خراسان رضوی تردد دارند، - ایسنا/خراسان رضوی فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: علیرغم اینکه روزانه بیش از 4000 خودرو سبک و سنگین از جاده بردسکن به سبزوار به عنوانی یکی از حادثه خیزترین جاده های خراسان رضوی تردد دارند، اما توجهی برای رفع مشکلات آن از سوی متولیان نمی شود.

سرهنگ حسن شاکری در گفت و گو با ایسنا از وقوع 11 فقره تصادف منجر به فوت طی شش ماهه اول امسال در حوزه استحفاظی پلیس راه این شهرستان خبر داد و افزود: متأسفانه در این حوادث 13 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد تصادف 8 مورد آن در محورهای اصلی و سه فقره آن در محورهای روستایی بوده است، عنوان کرد: همچنین از این 11 فقره تصادف 4 فقره آن مربوط به موتورسواران به عنوان مقصر اصلی این حوادث بوده اند.

فرمانده پلیس راه بردسکن با انتقاد از اینکه هر چند روزانه 4000 خودرو سبک و سنگین از این محور تردد دارند اما همچنان به عنوان راه فرعی معرفی شده است، افزود: جاده بردسکن به سبزوار به لحاظ زیرساختی با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی با تأکید بر اینکه محور بردسکن به سبزوار از راه فرعی درجه یک باید به جاده اصلی ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: این محور از نظر زیرساختی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روزانه 4000 خودرو سبک و سنگین از حادثه خیزترین جاده خراسان

تردد روزانه 4000 خودرو سبک و سنگین از حادثه خیزترین جاده خراسان