مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-28فرهنگي

هفتمین جشنواره استانی فانوس در همدان به کار خود پایان داد


دبیر هفتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان با اشاره به ارسال 235 اثر در این مرحله از جشنواره گفت: 36 اثر در 5 بخش هنری مختلف حائز رتبه و تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان بهروز خانلر ظهر امروز در اختتامیه جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان با بیان اینکه افتخار این را داریم که در سومین سال متوالی مرحله  استانی این جشنواره را برگزار کنیم افزود: 235 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و افراد در پنج بخش به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه بعد از جمع آوری آثار اساتید به عنوان هیئت داوران انتخاب و فعالیت داوری  خود را آغاز کردند تصریح کرد: داوران این جشنواره در بخش هنرهای تصویری اکبر تراب پور به دبیری وحید صیرفی ، بخش هنرهای نمایشی حسین اسفندیاری به دبیری حمیدرضا کاظمی ، بخش هنرهای تجسمی حسن رابطی و لیلا یوسفی به دبیری زهرا بابایی و رقیه رزمی بودند.

دبیر هفتمین جشنواره هنری فانوس در همدان ادامه داد: داور بخش موسیقی نیز محمد هادی خوش کلام به دبیری هادی پیرایی داور بخش دانش آموزی لیلا السادات خوانساری و دبیر بخش ادبی و نوشتاری لیلا عبهری هستند.

به گفته وی مینو جعفری مسئول کمیته اطلاع رسانی و مبینا لطیفی ، مهدیه مظاهری ، محمد نظری و محمدرضا ابراهیمی عضو کمیته اطلاع رسانی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره استانی فانوس در همدان به کار خود پایان داد

هفتمین جشنواره استانی فانوس در همدان به کار خود پایان داد