مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 07:152023-10-17سياسي

توافق دولت و مجلس درباره شرایط حقوق بازنشستگان


یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از برگزاری جلسه ای در این کمیسیون درباره موضوع حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: کمیسیون تلفیق جلساتی با دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان داشته است که دولت هم با آن موافق است منتها می گوید که نمی تواند به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسات اخیر کمیسیون تلفیق اظهار کرد: کمیسیون تلفیق بررسی مجدد 121 ماده الحاقی مصوب خود ارجاعی از سوی رییس مجلس شورای اسلامی را به اتمام رسانده از این میزان ماده، 20 ماده مجددا تصویب شد و چند ماده همچون موضوع حقوق بازنشستگان و مالیات بر حقوق اساتید و قضات باقی مانده است؛ از روز گذشته نیز کمیسیون تلفیق وارد بررسی بندهای ارجاعی از صحن علنی مجلس شده است.

وی توضیح داد: یکی از موارد مراعا مانده مربوط به حقوق بازنشستگان است که اخیرا تلفیق جلسه ای برگزار کرد و بحث های زیادی شد؛ بازنشستگان خیلی شرایط خوبی ندارند و حقوق آنها با 30 یا 40 سال سابقه کار کم است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق اظهار کرد: درباره موضوع حقوق بازنشستگان بحث و بررسی زیادی در تلفیق شد دولت هم به طریقی موافق افزایش حقوق است منتها می گویند که منابعی ندارد که به یکباره حقوق بازنشستگان 90 درصد اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق دولت و مجلس درباره شرایط حقوق بازنشستگان

توافق دولت و مجلس درباره شرایط حقوق بازنشستگان