مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:002023-09-26پزشكي

در مدرسه ماسک بزنید


معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تأکید بر رعایت بهداشت در مدارس، استفاده از «ماسک» در اماکن و محیط های سرپوشیده با جمعیت زیاد و شست وشوی مرتب دستها را نکاتی ساده و کارآمد جهت پیشگیری از انتقال بیماری ها عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس نوجوان، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت در خصوص لزوم رعایت بهداشت و سلامت در مدارس، اظهار کرد: با ورود به فصل جدید و تغییرات آب و هوایی، ممکن است با بیماری هایی نظیر سرماخوردگی و آنفلوآنزا بیشتر مواجه شویم که برای پیشگیری از آنها مخصوصا در کودکان و دانش آموزان رعایت برخی نکات ضروریست.

* کووید هنوز تمام نشده است فرشیدی ادامه داد: ما به تازگی از یک دوره سخت به نام کووید عبور کرده ایم، گرچه با اطمینان باید بگوییم که بیماری کووید هنوز تمام نشده و آرامشی که اکنون در آن قرار داریم، حاصل تلاش شبانه روزی وزارت بهداشت و کادر بهداشت و درمان، مشارکت مردم و واکسیناسیون همگانی است و هرگونه غفلت و ساده انگاری و عدم رعایت برخی نکات ساده، نه تنها کووید را گسترش می دهد، بلکه منجر به شیوع سایر بیماری های واگیر و تنفسی در سطح جامعه خواهد شد.

* علائم سرماخوردگی در دانش آموزان جدی گرفته شود معاون بهداشت وزارت بهداشت عنوان کرد: اولیای دانش آموزان و معلمین مدرسه باید توجه کنند که اگر دانش آموزی علائم سرماخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مدرسه ماسک بزنید

در مدرسه ماسک بزنید