مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-16سياسي

گذشت از قصاص نفس پای چوبه دار


رییس کل دادگستری استان سمنان از گذشت اولیای دم در یک پرونده قصاص نفس پای چوبه دار در حوزه قضایی شاهرود خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از گذشت اولیای دم در یک پرونده قصاص نفس پای چوبه دار در حوزه قضایی شاهرود خبر داد.

محمدجعفر عبدالهی 24مهرماه در دادگستری استان با اعلام این خبر اظهار کرد: به مسئولان قضایی سراسر استان سمنان تاکید شده است، جدیت لازم برای کسب رضایت از اولیای دم را به ویژه در پرونده های قصاص نفس دنبال کنند و سعی شود با برگزاری جلسات متعدد و مداومت جدی روحیه رأفت اسلامی و گذشت بین اصحاب پرونده ها را افزایش دهند.

وی به آمادگی برای اجرای یک حکم در صبح امروز اشاره و عنوان کرد: صبح امروز موعد اجرای حکم قصاص نفس محکوم علیه در حوزه قضایی شاهرود بود و کماکان انگیزه و پشتکار مسئولان قضایی برای کسب رضایت از اولیای دم ادامه داشت.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در نهایت، تلاش های دادستان عمومی و انقلاب شاهرود و صلح یار حاضر در مراسم نتیجه بخش شدو در آخرین لحظه اجرای حکم، اولیای دم از قصاص نفس صرف نظر کرده و رضایت قطعی و منجز را ارائه کردند.

عبدالهی، اظهار کرد: با اخذ رضایت از اولیای دم، قصاص نفس محکوم علیه منتفی شد و پرونده برای ادامه روند رسیدگی به محاکم قضایی ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت از قصاص نفس پای چوبه دار

گذشت از قصاص نفس پای چوبه دار