مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:362023-10-05سياسي

شعله گاز در 80 روستای سرپل ذهاب روشن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین بهره برداری از گازرسانی به 80 روستای سرپل ذهاب با اعتبار 2 هزار و 420 میلیارد ریال با حضور استاندار کرمانشاه، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان در روستای دشت ذهاب شهرستان برگزار شد.

صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب در این مراسم، اظهار کرد: شرایط و وضعیت قبل از انقلاب دشت ذهاب قابل قیاس با امروز آن نیست.

وی به وجود 100 روستا در بخش دشت ذهاب اشاره و بیان کرد: این تعداد روستا در مجموع 14 هزار و 500 نفر جمعیت دارد و 62 روستا از آن دارای دهیاری و 38 روستا فاقد دهیاری است.

  فرماندار سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: بیش از 7هزار هکتار زمین دیم و بیش از 5هزار هکتار زمین آبی در دشت ذهاب وجود داشت که با اجرای طرح سامانه گرمسیری بیش از 12 هزار هکتار از اراضی این منطقه تحت پوشش قرار گرفته است و تحولی عظیم در بخش کشاورزی این منطقه ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال زراعی جاری بیش از 100 هزار تن گندم و بیش از 80هزار تن چغندر قند برداشت شده است و ذرت هم در ماه آینده برداشت خواهد شد.

بابلی با بیان اینکه طرح سامانه گرمسیری همچنان در حال انجام است، گفت: با تزریق اعتبار نزدیک به 21 هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تحت پوشش سامانه گرمسیری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله گاز در 80 روستای سرپل ذهاب روشن شد

شعله گاز در 80 روستای سرپل ذهاب روشن شد