مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-06سياسي

خط مقدم جنگ امروز، مدرسه است


خط مقدم جنگ امروز، مدرسه است و هر کس تلاش کند مدرسه را قوی کند ایران را قوی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، رضامراد صحرایی امروز در اجتماع فرهنگیان شاهد علویان در مجتمع نفت محمودآباد، اظهار کرد: جنگ تمام نشده؛  بلکه کوچک شده و جنگ از مرزها رفته و به مغزها رسیده و در فضای مجازی و مدارس وجود دارد.

وی با بیان اینکه خط مقدم جنگ امروز، مدرسه است و هرکسی بخواهد ایران را قوی بدارد باید مدرسه را قوی بدارد، افزود: مدرسه، نقطه آغاز پیشرفت همگان و رهروی راه انسان، میراث شهدا جمهوری اسلامی، ولایت فقیه ، حجاب و عفاف، مهدویت، روشنایی بخشیدن و دفاع از مظلومان است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آینده ایران در مدرسه ساخته می شود، خاطرنشان کرد: هر مدرسه یک نهاد راهبردی برای کشور است و اگر مدرسه ها را قوی کنیم 10 سال دیگر در آنجا جشن پیروزی خواهیم گرفت.

صحرایی با اعلام اینکه معلمان در مکتب اسلام نقطه شروع سازندگی هستند، تصریح کرد: معلمان، بذر تحول را در قلب کودک می کارند که باید گرامی داشته شوند.

وی با اعلام اینکه مهر نبوی همچنان بر کشور طنینانداز است، اضافه کرد: این اجتماع قسمتی از یادگاران شهدا هستند که برای مکتب اصیل اسلام ناب محمدی جان خود را فدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط مقدم جنگ امروز، مدرسه است

خط مقدم جنگ امروز، مدرسه است