مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-18اقتصادي

افزایش 54 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در 6 ماهه نخست میزان جا به جایی مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان54 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

- تیمورباقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سالجاری 420 هزار و 359 نفر مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان تردد کردند که این میزان رشد 54 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

  معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد، 222هزار و 777 نفر از طریق پایانه مرزی میرجاوه و 197 هزار و 582 مسافر نیز از طریق پایانه مرزی میلک تردد انجام دادند.

  این مسئول گفت: توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به عنوان دروازه ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

  وی تصریح کرد: در صورت برخورداری  پایانه های مرزی از توسعه و رونق مناسب می توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری اهتمام ویژه ای بر توسعه زیرساخت های پایانه های مرزی دارد.

گفتنی است پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در 12 کیلومتری شهرستان میرجاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 54 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

افزایش 54 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان