مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-10سياسي

انتظارات تعاونی های بخش کشاورزی فارس از رییس جمهور


در آستانه سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس، رییس سازمان تعاون روستایی فارس با اعلام انتظارات تشکل ها و اتحادیه های تعاون روستایی، خواستار توجه ویژه دولت در تصویب مطالبات موجود در بخش کشاورزی شد.

- ایسنا/فارس در آستانه سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس، رییس سازمان تعاون روستایی فارس با اعلام انتظارات تشکل ها و اتحادیه های تعاون روستایی، خواستار توجه ویژه دولت در تصویب مطالبات موجود در بخش کشاورزی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم موسوی امروز، 18 مهرماه در آستانه سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به این استان با تأکید بر اینکه توسعه تعاونی ها یکی از برنامه های اولویت دار در سطح ملی است، گفت: تعاونی ها در نظام مدیریتی کشور دارای ساختار مستقل و البته منسجم با قابلیت های منحصربه فردی در توسعه هستند که توجه به این بخش از سوی دولت یک سرمایه گذاری محسوب می شود.

مدیرکل تعاون روستایی فارس با اشاره به سفر دوم رییس جمهور و هیئت همراه به فارس از مقامات عالی دولت خواستار نگاه ویژه به بخش تعاونی ها شد و افزود: اختصاص ردیف اعتباری تسهیلات ارزان قیمت به مبلغ 2هزار میلیارد تومان ویژه تعاونی های بخش کشاورزی استان فارس جهت ایجاد و تکمیل زنجیره های ارزش و نقش آفرینی در بازرگانی و صادرات محصولات کشاورزی زراعی و باغی و همچنین دامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات تعاونی های بخش کشاورزی فارس از رییس جمهور

انتظارات تعاونی های بخش کشاورزی فارس از رییس جمهور