مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-10ورزشي

فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی اعلام شد


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به انتشار فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی گفت: از خبرنگاران و فعالان رسانه ای برای مشارکت در این دوره از جشنواره دعوت می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به انتشار فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی گفت: از خبرنگاران و فعالان رسانه ای برای مشارکت در این دوره از جشنواره دعوت می کنیم.

مهدی شاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره با هدف جریان سازی در راستای رفع مسائل بومی استان، مطالبه گری و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای رسانه ای و فراهم آوری بستر تبادل و انتقال تجربیات برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر آثاری که از پنجم اسفند 1401 تا اول دی ماه سال جاری تولید و منتشر شده است را تا تاریخ یکم دی ماه 1402 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شاد در مورد بخش های رقابتی جشنواره ادامه داد: این بخش ها شامل 10 قالب و 4 بخش ویژه است که آثار ارسالی شرکت کنندگان باید در زمینه یکی از محورهای تعریف شده در این جشنواره باشد.

وی تصریح کرد: محورهای هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی شامل امام رضا(ع) ولی نعمت فکری، مادی، معنوی مردم، نهضت انقلاب اسلامی، مبنا و حرکت رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی اعلام شد

فراخوان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی اعلام شد