مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-07اقتصادي

جذب سرمایه گذار برای تولید داروهای گیاهی و نوین در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از پیگیری تولید داروهای گیاهی و نوین در همدان خبر داد و گفت: 90 درصد مسیر را رفته ایم و تا 6 ماه آینده حداقل دو یا سه دارو گیاهی را تولید می کنیم و اکنون در مرحله جذب سرمایه گذار هستیم.

- محمدمهدی مجذوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه اندازی مرکز رادیوتراپی دولتی در مرکز جامع سرطان در راستای کاهش هزینه های درمان اظهار کرد: 35 پروژه از محل سفر ریاست جمهوری با اعتبار یک هزار و 200 میلیارد تومان، 17 پروژه خیرساز و 90  پروژه در قالب تفاهم نامه در دست اجراست.

  وی به بهره برداری از فاز نخست مرکز جامع سرطان طی هفته دولت اشاره کرد و گفت: زیربنای مرکز جامع سرطان 22 هزار متر مربع است که فاز اول 2 هزار متر مربع با راه اندازی شیمی درمانی و پرتودرمانی افتتاح شده و ادامه پروژه با بودجه های سفر ریاست جمهوری و ملی در حال پیشرفت است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: زیربنای کل ساختمان شامل ساختمان اصلی و محوطه حدود 27 هزار و 540 متر مربع است و برای ساختمان اصلی مشتمل بر 9 طبقه، فضای اداری، درمانگاهی، کتابخانه، مدل های آموزشی، موتورخانه و اتاق برق اضطراری پیش بینی شده است.

نخستین همراه سراهای همدان در دست احداث وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: برای نخستین بار در استان همراه سرا در بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار برای تولید داروهای گیاهی و نوین در همدان

جذب سرمایه گذار برای تولید داروهای گیاهی و نوین در همدان