مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 19:252023-09-27سياسي

نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس یکی از اصلی ترین عوامل غلبه بر دشمن بود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نقش آفرینی مردم و مردمی بودن دفاع مقدس را یکی از اصلی ترین عوامل غلبه بر دشمن بعثی عنوان کرد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نقش آفرینی مردم و مردمی بودن دفاع مقدس را یکی از اصلی ترین عوامل غلبه بر دشمن بعثی عنوان کرد.

  حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران که در شهرستان ورزقان برگزار شد، گفت: وظیفه ما در قبال شهدا و دفاع مقدس بسیار سنگین است و در کنار نقش بنیادین امداد الهی در رابطه با پیروزی مردم قهرمان ایران در جنگ تحمیلی، نقش آفرینی مردم و مردمی بودن دفاع مقدس یکی از اصلی ترین عوامل پیروزی و غلبه بر دشمن بعثی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، نقش مردم را در دفاع مقدس بی نظیر برشمرد و افزود: بسیج یعنی مردم و مردم در کنار نیروهای مسلح و امدادهای غیبی توانستند با وحدت در مقابل دشمن تا دندان مسلح که از طرف غرب و آمریکایی ها حمایت می شد، به پیروزی برسند.

وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی به واسطه حضور و پشتیبانی مردم و بسیج مردمی به پیروزی رسید و در این راستا وظیفه ما پاسداشت نام و یاد شهدا، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزاده ها، اسوه های زنده و ایستادگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس یکی از اصلی ترین عوامل غلبه بر دشمن بود

نقش آفرینی مردم در دفاع مقدس یکی از اصلی ترین عوامل غلبه بر دشمن بود