مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-04سياسي

هلال احمر سابقه طولانی در ارائه خدمات بشردوستانه در جنگ دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رابرت ماردینی، مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ به مناسب افتتاح مراسم نمایشگاه عکس پرواز بازگشت 1402، - مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: جمعیت هلال احمر ایران، سابقه طولانی در ارائه خدمات بشردوستانه در جنگ دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رابرت ماردینی، مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ به مناسب افتتاح مراسم نمایشگاه عکس پرواز بازگشت 1402، در پیامی گفت: جمعیت هلال احمر ایران، سابقه طولانی در ارائه خدمات بشردوستانه در جنگ دارد.

متن پیام رابرت ماردینی مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ به شرح زیر است:مایلم مراتب درود و احترام خود را به جنابعالی، کارکنان، اعضای جوان و همچنین داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به خاطر فعالیت های بشردوستانه چشمگیری که برای کمک به مردم ایران و جهان انجام می دهید، ابلاغ کنم.

آمادگی و سازماندهی گسترده جهت مراسم اربعین و فداکاری جمعیت هلال احمر ایران جهت ارائه خدمات امدادی، بهداشتی و درمانی یکی از ابعاد این روحیه قابل توجه بشردوستانه است.

علاوه بر این، بسیار خرسندم که اطلاع یافتم جمعیت هلال ‎احمر ایران و کمیته بین المللی صلیب سرخ به طور مشترک یک نمایشگاه عکس و هنر های مفهومی از بازگشت اسرای جنگ ایران و عراق در دهه 1980 برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر سابقه طولانی در ارائه خدمات بشردوستانه در جنگ دارد

هلال احمر سابقه طولانی در ارائه خدمات بشردوستانه در جنگ دارد