مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-21ورزشي

دختران تنیس ایران به گروه 2 آسیا و اقیانوسیه صعود کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، بانوان تنیسور ایران که برای حضور در رقابت های بیلی جین کینگ کاپ عازم بحرین شده بودند با برتری مقابل تیم های عراق، - تیم تنیس دختران ایران با برتری برابر لائوس، صعود خود به گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را قطعی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، بانوان تنیسور ایران که برای حضور در رقابت های بیلی جین کینگ کاپ عازم بحرین شده بودند با برتری مقابل تیم های عراق، عربستان و لائوس صعود خود به گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را مسجل کردند.

بانوان تنیسور ایران در اولین دیدار خود تیم عراق را شکست دادند و در دومین دیدارشان به مصاف عربستان رفتند.

شاگردان مونا نوریان در دومین گام با شکست عربستان به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شدند تا خود را آماده دیدار با لائوس، تیم اول گروه چهار کنند.

این دیدار امروز (شنبه) در شرایطی برگزار شد که ملی پوشان تنیس ایران در یک بازی سخت و طولانی در نهایت 3 بر صفر پیروز شدند تا صعود خود به گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را قطعی کنند.

فریده اشرف گنجویی نایب رییس فدراسیون، فرشاد صفتی رییس کمیته تیم های ملی، مونا نوریان مربی، پولینا مرنکوا (مربی ازبکستانی) به عنوان کمک و دکتر شیوا آب بر به عنوان پزشک تیم کشورمان را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران تنیس ایران به گروه 2 آسیا و اقیانوسیه صعود کردند

دختران تنیس ایران به گروه 2 آسیا و اقیانوسیه صعود کردند