مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-08پزشكي

رونمایی از پوستر کنگره میان دوره ای انجمن جراحان عروق ایران


از پوستر برگزاری کنگره میان دوره ای انجمن جراحان عروق ایران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز نشست هماهنگی برگزاری کنگره میان دوره ای انجمن جراحان عروق ایران با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونان و دیگر برگزارکنندگان این کنگره در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

   محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه این دانشگاه دنبال اجرای برنامه های استراتژیک بوده و بین المللی سازی دانشگاه در اهداف آن دیده می شود، اظهار کرد: به دنبال برگزاری سمپوزیم ها و انجمن های علمی و تخصصی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزاری کنگره میان دوره ای انجمن جراحان عروق ایران را در پیش دارد و در تلاشیم گیلان به جایگاه خود در ایران و جهان در این همایش های علمی دست پیدا کند.

   وی با اشاره به پیشرفت های علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تازگی در تایمز نمایه شده و این بیانگر این است که این دانشگاه ظرفیت معرفی خود را به منطقه و جهان دارد.

   رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به استقرار دبیرخانه دانشگاه های حاشیه کاسپین در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در توریسم علمی و سلامت ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر کنگره میان دوره ای انجمن جراحان عروق ایران

رونمایی از پوستر کنگره میان دوره ای انجمن جراحان عروق ایران