مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-30سياسي

آغاز به کار جشنواره بین المللی رسانه «خورشید» با حضور خبرنگاران زن خارجی در مشهد


جشنواره بین المللی رسانه خورشید با حضور بانوان خبرنگار خارجی از 40 کشور جهان و با حضور «دکتر جمیله علم الهدی» همسر رییس جمهوری امروز، شنبه ( هشتم مهرماه) در مشهد آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جمیله علم الهدی، همسر رییس جمهور در نشست هم اندیشی راه ما برای آینده در جشنواره بین المللی رسانه خورشید که در هتل پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر به طور کامل نتوانسته ایم از تهاجم فرهنگی توسط رسانه ها در امان بمانیم، هم اینک رویکرد اقتصادی بر همه حوزه ها و ارزشها در جهان صدمه و آشوب وارد کرده است و همه کشورها با این آشوب درگیر هستند.

وی افزود: اینک رسانه ها مرزها را در نوردیده و به درون خانه ها، دانشگاه ها و مدارس نفوذ کرده و از همه مرزها عبور کرده و به این آشوب کمک می کنند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: کسانی که به فکر بهتر شدن شرایط هستند باید خود اصحاب رسانه باشند، به عنوان رسانه هم می توان به این آشوب دامن زد و هم از ارزشهای اخلاقی دفاع کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه های معاند با نفی ارزشها برای لذت بردن از زنان سوء استفاده می کنند، گفت: در همه دورانها زنان مورد سو استفاده برای لذت بردن بوده اند، اما هیچ وقت تا این حد همه زنها مورد سوء استفاده نبوده اند، در این شرایط امکان طغیانگری بسیار زیاد است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره بین المللی رسانه «خورشید» با حضور خبرنگاران زن خارجی در مشهد

آغاز به کار جشنواره بین المللی رسانه «خورشید» با حضور خبرنگاران زن خارجی در مشهد