مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-27سياسي

استقامت و وحدت عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: استقامت، وحدت و حرکت زیر لوای رهبری عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان اله گشتاسبی صبح امروز در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در سنندج اظهار کرد: کسانی که در این مراسم حضور دارید مسلما مسیر شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت را ادامه می دهید چراکه شما آینده سازان این نظام هستید.

وی با طرح این سوال که چرا ملت ایران انقلاب کردند و هدف از تشکیل این انقلاب بر پایه اسلام چه بود؟ گفت: ملت ایران با اتحاد و همبستگی دست در دست هم دادند و با رهبری امام راحل انقلاب را بر اساس تعالیم و دستورات اسلام تشکیل دادند و برای حفظ آن جوانان زیادی خون خود را تقدیم کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: در تداوم و پیروزی انقلاب جوانان نقش مهمی داشتند در شرایطی انقلاب ایران به پیروزی رسید که دوران ستم شاهی قبل از انقلاب همه چیز این کشور در اختیار دنیای استکبار بود و کوچکترین اجازه از خود نداشتیم.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه قبل از انقلاب دنیای استکبار همه داشته های ملت ایران را به یغما برده بود، گفت: کشور ما در شرایط بسیار سختی داشت و ما به لحاظ زیرساخت های علمی و دانشگاهی زیرخط صفر بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقامت و وحدت عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

استقامت و وحدت عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود