مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-20سياسي

همه در برابر مظلومیت مردم فلسطین مسئولیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر این که خداوند در ازای هر سختی، نعمت هایی را برای مومنان قرار داده است، تداوم مقاومت مردم فسطین و حمایت مردم کشورهای اسلامی از این ایستادگی در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را خواستار شد.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر این که خداوند در ازای هر سختی، نعمت هایی را برای مومنان قرار داده است، تداوم مقاومت مردم فسطین و حمایت مردم کشورهای اسلامی از این ایستادگی در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را خواستار شد.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز، 28 مهرماه در خطبه های نماز جمعه یزد که در مسجد ملا اسماعیل این شهر اقامه شد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین، گفت: دین اسلام مقابله با ظالم و گرفتن دست مظلوم را اکیداً توصیه کرده است.

وی با بیان این که خوشبختانه یکی از اصول انقلاب اسلامی از ابتدا حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است، گفت: کشورهای اسلامی و مردم ما وظیفه دارند در برابر این همه ظلم و ستم سکوت نکنند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نخبگان و تاکید ایشان بر ورود به فصل تازه تحرک علمی برای مصونیت در برابر آسیب های متعارف کشورهای دنیا، اظهار کرد: دانش بنیان ها باید با نوآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در برابر مظلومیت مردم فلسطین مسئولیم

همه در برابر مظلومیت مردم فلسطین مسئولیم