مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-03سياسي

30 خیابان از کوی پلیس و ذوالفقاری آسفالت می شوند


پروژه زیرسازی و روکش آسفالت 30 خیابان کوی پلیس و ذوالفقاری به مدت هشت ماه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، یاسین کاوه پور شهردار آبادان در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و بهسازی معابر کوی پلیس و و ذوالفقاری با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: با همکاری و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر و در راستای نهضت آسفالت، پروژه زیرسازی و روکش آسفالت 30 خیابان کوی پلیس و ذوالفقاری از امروز به مدت هشت ماه آغاز شد.

شهردار آبادان اعتبار این پروژه را 240 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: 42 هزار متر مربع از معابر این دو منطقه زیرسازی و روکش آسفالت خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر پروژه زیرسازی و روکش آسفالت 30 خیابان کوی پلیس و ذوالفقاری، همزمان پروژه های عمرانی در سایر نقاط شهر آبادان در حال انجام است، 6 خیابان فرعی در کوی فرهنگیان، چهار فاز منطقه امیرآباد با مشارکت منطقه آزاد اروند، قسمت دیگری از کوی ذوالفقاری با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، بخشی از مناطق امیرکبیر و احمدآباد که دارای زیرساخت های شهری بودند از جمله مناطقی هستند که پروژه عمرانی در حال اجراست.

کاوه پور گفت: در مناطق سلیچ غربی و سلیچ شرقی با مشارکت سازمان مناطق آزاد اروند پروژه زیرسازی و بهسازی معابر در حال انجام است، همچنین در چند خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 خیابان از کوی پلیس و ذوالفقاری آسفالت می شوند

30 خیابان از کوی پلیس و ذوالفقاری آسفالت می شوند