مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:352023-09-25اقتصادي

چند میان وعده سالم و مقوی را برای دانش آموزان بشناسید


یک متخصص طب سنتی ایرانی با تاکید بر اهمیت مصرف میان وعده ها برای دانش آموزان، عنوان کرد: تغذیه مناسب و خواب کافی علاوه بر بهبود فرآیند رشد، سطح یادگیری دانش آموزان را افزایش می دهد.

- ایسنا/قم یک متخصص طب سنتی ایرانی با تاکید بر اهمیت مصرف میان وعده ها برای دانش آموزان، عنوان کرد: تغذیه مناسب و خواب کافی علاوه بر بهبود فرآیند رشد، سطح یادگیری دانش آموزان را افزایش می دهد.

سوسن حفیظی متخصص طب سنتی ایرانی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: تغذیه مناسب در مدرسه نه تنها به رشد بهتر دانش آموزان کمک می کند، بلکه سطح یادگیری آن ها را هم افزایش می دهد از طرفی خواب به موقع و کافی نقش بسیار مهمی در انرژی و تمرکز دانش آموز در طول روز دارد.

حفیظی ادامه داد: استفاده از دانه های روغنی مانند بادام، فندق، گردو، پسته، مویز، کشمش و نخودچی به تمرکز و تقویت حافظه کمک می کند و از طرفی در فرآیند رشد و خون سازی بسیار موثر است و کارایی بهتر ذهن را به دنبال دارد، لذا بسیار توصیه می شود.

متخصص طب سنتی ایرانی، اظهار کرد: نوشیدنی هایی همچون ترکیب شیر و عسل، شیر و شیره انگور، استفاده از شیر برنج به همراه سیاه دانه و همچنین شله زرد با بادام زیاد و پودر دارچین می تواند یک میان وعده غذایی پر انرژی و شادی بخش خوب برای دانش آموزان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند میان وعده سالم و مقوی را برای دانش آموزان بشناسید

چند میان وعده سالم و مقوی را برای دانش آموزان بشناسید