مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-11سياسي

جبلی: تحول طی یک روز و یک شب و یک سال محقق نمی شود


رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه سندتحول، قطب نمای ما در مسیر رسانه ملی است از تثبیت گفتمان تحول در این سازمان سخن گفت و تأکید کرد که امیدوارانه به مسیر ادامه می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پیمان جبلی در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی ضمن آرزوی پیروزی نهایی برای فلسطین عزیز و زوال رژیم منحوس جعلی اسراییل، با اشاره به هدف برگزاری چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی جهت مرور مسیر طی شده تحول و چشم انداز آینده گفت: این نشست در ایام و ساعاتی برگزار می شود که شاهد تغییر معادلات جهانی و تحولات بین المللی به نفع مستضعفین هستیم؛ تحولاتی که رهبر معظم انقلاب در جلسات مختلف بارها به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب نیز مبتنی بر نگاه آینده نگرانه و ژرف رهبری به تحولات و تغییراتی است که در آینده اتفاق خواهد افتاد.

آثار زوال قدرت های ستمگر در جهان مشهود است.

نگرش ایشان به این موضوعات باعث شده بر همراهی و همگامی با این تحولات تأکید کنند که یکی از مصادیق آن تحول در حوزه مدیریت افکار عمومی و ساختارهای فرهنگی است.

جبلی با اشاره به تأکیدات رهبری مبنی بر نگاه تحول گرایانه در رسانه ملی به عنوان مهم ترین و مؤثرترین دستگاه فرهنگی در کشور، همزمان با تغییر مدیریت آن گفت: پس از تأیید سندتحول از سوی رهبر فرزانه انقلاب، ماموری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: تحول طی یک روز و یک شب و یک سال محقق نمی شود

جبلی: تحول طی یک روز و یک شب و یک سال محقق نمی شود