مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-01سياسي

تغییر در ژئوپلیتیک منطقه، موجب بی ثباتی و تصاعد بحران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو.

سیاست امنیتی و دفاعی9 مهر 1402، 17:36احمدیان:تغییر در ژئوپلیتیک منطقه، موجب بی ثباتی و تصاعد بحران استتغییر در ژئوپلیتیک منطقه، - تغییر در ژئوپلیتیک منطقه، موجب بی ثباتی و تصاعد بحران استدبیر شورای عالی امنیت ملی در ملاقات با همتای ارمنی خود گفت: هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک منطقه ناامن کننده و موجب بی ثباتی و تصاعد بحران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، آرمن گریگوریان دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان که به تهران سفر کرده است، بعد از ظهر امروز یکشنبه با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و با او درباره امور دوجانبه، تحولات منطقه قفقاز و مسائل بین المللی گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان با اشاره به آخرین تحولات منطقه قفقاز و ضرورت تلاش همه طرف ها برای استقرار آرامش و امنیت در منطقه، تصریح کرد: هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک منطقه ناامن کننده و موجب بی ثباتی و تصاعد بحران است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، با تبیین سیاست اصولی و تغییرناپذیر جمهوری اسلامی در توسعه همکاری و تعامل با همسایگان و ایجاد منطقه ای عاری از هرگونه تنش و درگیری افزود: گفتگو های صریح و سازنده میان کشور های منطقه بسترساز امنیت پایدار، توسعه متوازن و رفاه و آسایش مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در ژئوپلیتیک منطقه، موجب بی ثباتی و تصاعد بحران است

تغییر در ژئوپلیتیک منطقه، موجب بی ثباتی و تصاعد بحران است