مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-12سياسي

ثبت 136 هزار تردد همزمان با سفرهای اربعین در مرز باشماق


فرماندار مریوان از ثبت 136 هزار تردد در بازه زمانی سفرهای اربعین حسینی در مرز رسمی باشماق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالین ستاد اربعین حسینی کردستات اظهار کرد: موفقیت در تمام تصمیم گیری و تصمیم سازی به اقداماتی بستگی دارد که در مرحله اجرا نمود پیدا می کند.

وی با بیان اینکه در اجرای مصوبات ستاد اربعین استان در مریوان شرایط خوبی داشتیم، گفت: 12 کمیته ستاد شهرستانی اربعین با برگزاری 7 جلسه 57 مصوبه را اجرایی کردند.

احمدی در ادامه به اقدامات انجام شده در بازه زمانی برگزاری سفرهای اربعین در مریوان هم گریزی زد و گفت: 24 مورد پروژه های عمرانی فعال در سطح شهرستان، مستندسازی و اکیپ شهرستان، استقرار نماینده ویژه فرمانداری، استقبال از مسئولان کشوری و استانی، پیگیری و تامین زیرساخت های مورد نیاز برای پارکینگ و مراسم بزرگ نوای رحمت ویترین ستاد اربعین استان در این بازه زمانی بود.

وی اذعان کرد: امسال در بازه زمانی مربوط به اربعین که ستادها فعال بودند 136 هزار تردد در مریوان ثبت شده که یک عدد قابل توجه نسبت به سال گذشته است.

فرماندار مریوان تصریح کرد: با مجموعه تصمیمات امسال از حیث حوادث صفر بودیم و هیچ حادثه رانندگی و یا مسائلی از این دست اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 136 هزار تردد همزمان با سفرهای اربعین در مرز باشماق

ثبت 136 هزار تردد همزمان با سفرهای اربعین در مرز باشماق