مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-11سياسي

مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری سپرده شد


مسئولیت سرویس مدارس در آیین نامه جدید به شهرداری تهران سپرده شده و از مدیران مدارس خلع مسئولیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد قیومی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند پیگیری چالش ها و انتقادات حوزه سرویس مدارس گفت: بر اساس آیین نامه جدیدی که برای سرویس مدارس تدوین شده است، مسئولیت سرویس مدارس به صورت کامل به شهرداری تهران سپرده شد، در حالی که در آیین نامه های قبلی فرمانداری تهران یک ورودی در این حوزه داشت؛ اما در این آیین نامه جدید کل موضوع به شهرداری تهران سپرده شده است.

وی افزود: حتی در این آیین نامه جدید از مدیران مدارس خلع مسئولیت شده است در حالی که مدیران مدارس پیش تر و در آیین نامه قبلی روی سرویس مدارس نظارت داشتند که این مسئولیت و نظارت برای آنها برداشته شده است.

قیومی ادامه داد: از سوی دیگر سامانه سپند که برای سرویس مدارس طراحی شده بود برای اولین بار رونمایی و اجرایی شد تا همه اطلاعات در آنجا بارگذاری شود و رانندگان سرویس های مدارس ثبت نام کنند.

فرماندار تهران تأکید کرد: در فرمانداری تهران از منظر تطبیق قوانین تلاش کردیم تا طبق مصوبات شورای شهر، برای تعیین قیمت سرویس مدارس پس از چندین بار رفت و آمد  عدد را معقول کنیم؛ لذا بخشی از موضوع سرویس دانش آموزان که در اختیار ما بود را انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری سپرده شد

مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری سپرده شد