مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:452023-09-30سياسي

باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم


استاندار لرستان با بیان اینکه شهدا با نثار جانشان، باعث حفظ اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان شدند، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه شهدا با نثار جانشان، باعث حفظ اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان شدند، گفت: باید قدردان و ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

فرهاد زیویار شنبه، هشتم مهر ماه در آیین استقبال از شهید مدافع نظم و امنیت، سرهنگ سعید پناهی فر در فرودگاه شهدای خرم آباد با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت در ایجاد آرامش در کشور اظهار کرد: نیروهای نظامی در دفاع از ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضور فعال و تأثیرگذاری دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مدافعان امنیت در ایران اسلامی روزانه و ماهانه برای حفظ کشور جان خود را به خطر می اندازند و بعضا هم به شهادت می رسند، افزود: لرستان با تقدیم 6555 شهید یک بار دیگر پایبندی خود به انقلاب و آرمان های حضرت امام (ره) را ثابت کرد.

وی اضافه کرد: سعید پناهی فر از فرزندان این مرز و بوم است که تربیت یافته خانواده ای است که پدرش گفت افتخار می کنم فرزندم در راه انقلاب به شهادت رسیده است و حاضر هستیم بقیه اعضای خانواده نیز در راه انقلاب جانمان را فدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم

باید قدردان و ادامه دهنده راه شهدا باشیم