مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-26حوادث

چگونه مامورنما ها را تشخیص دهیم؟


شگرد مامورنما ها این است که به افرادی که از قبل مورد شناسایی قرارداده اند، اتهاماتی مانند حمل موادمخدر یا تخلفات صنفی را وارد کرده و از این طریق موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس از نزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت یا اخاذی می کنند.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق که با استفاده از تجهیزات نظامی و در پوشش مامور، اقدام به اخاذی از مردم کرده بودند، خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارش هایی از چندین مورد اخاذی از شهروندان از سوی دو فرد سودجو در پوشش مامور، رسیدگی به موضوع  در دستور کار ماموران کلانتری 170 کهریزک قرار گرفت و آنان در جریان تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که این افراد با یک دستگاه خودرو ساینا در محدوده کهریزک تردد کرده و سوژه های خود را شناسایی می کنند.

  وی ادامه داد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بررسی اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی خود را ادامه داده و سرانجام با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی متهمان را درحال اخاذی از شهروندان مشاهده کرده و بلافاصله نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه مامورنما ها را تشخیص دهیم؟

چگونه مامورنما ها را تشخیص دهیم؟