مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-01فناوري

کمک هوش مصنوعی به کاربران ایرانی برای دسترسی بهتر به سایت های تحریمی


یکی از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی از پیاده سازی ساز و کاری مبتنی بر هوش مصنوعی جهت اضافه کردن خودکار و لحظه ای سایت های تحریم شده خبر داده است.

- یکی از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی از پیاده سازی ساز و کاری مبتنی بر هوش مصنوعی جهت اضافه کردن خودکار و لحظه ای سایت های تحریم شده خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدمات اینترنتی و وب سایت هایی که ایران را تحریم کردند یکی از مشکلاتی است که کاربران ایرانی، شرکت ها و مجموعه های علمی و تحقیقاتی هر روز از آن آسیب می بینند.

برخی سایت های مفید به دلایلی دسترسی کاربران ایرانی را محدود، یا به اصطلاح خود، ما را تحریم می کنند که این سایت ها و خدمات در زمینه های گوناگون از علم و فناوری، تجارت، فناوری اطلاعات و نمونه هایی از این دست هستند که کاربران ایرانی برای فعالیت یا کار خود به آن نیاز دارند.

بنابر اعلام، امکان دسترسی به سایت های تحریمی با حداکثر سرعت، سال گذشته برای کاربران فراهم شد.

در این رابطه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفته بود پیش از این وعده داده بودیم تا مشکل برنامه نویسان و افرادی که دسترسی به سایت های تحریم شده را ندارند و این سایت ها توسط غرب فیلتر شده، رفع شود که این وعده محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هوش مصنوعی به کاربران ایرانی برای دسترسی بهتر به سایت های تحریمی

کمک هوش مصنوعی به کاربران ایرانی برای دسترسی بهتر به سایت های تحریمی