مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-25دانش

پذیرش 243 دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 243 دانشجوی جدید در این دانشگاه طی مهر ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 243 دانشجوی جدید در این دانشگاه طی مهر ماه امسال خبر داد.

سید سلیمان حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طی مهر ماه امسال 243 دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد شامل 162 آقا و 81 خانم پذیرش خواهیم داشت.

وی افزود: این تعداد دانشجو در پنج رشته ادبیات، کودکان با نیازهای ویژه، آموزش ابتدایی، الهیات و معارف اسلامی و امور تربیتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پذیرش شدند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون 700 دانشجو معلم آقا و خانم در دانشگاه فرهنگیان استان مشغول به تحصیل هستند که از امروز سوم مهر ماه کلاس های درس این دانشگاه آغاز می شود.

حسینی نیک تصریح کرد: دو خوابگاه ملکی و یک خوابگاه استیجاری دانشگاه با ظرفیت 550 نفر دانشجو اماده اسکان دانشجویان متقاضی است که البته پاسخگوی دانشجویان متقاضی خوابگاه هستیم و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی ادامه داد: در رابطه با ایاب و ذهاب دانشجویان این دانشگاه شرایط لازم فراهم شده و یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه مینی بوس کار جابجایی و ایاب و ذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 243 دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

پذیرش 243 دانشجوی جدید در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد