مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-11اقتصادي

سنددار شدن 11 هزار هکتار از اراضی دولتی کاشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی آراسته گفت: در کاشان اراضی دولت در قالب اسناد دفترچه ای، اراضی فاقد سند و زمین های مجهول المالک دولتی است و طبق ماده هشت قانون ثبت و کاداستر، - رییس اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون برای 11 هزار هکتار از اراضی دولتی شهرستان کاشان سند مالکیت تک برگی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مجتبی آراسته گفت: در کاشان اراضی دولت در قالب اسناد دفترچه ای، اراضی فاقد سند و زمین های مجهول المالک دولتی است و طبق ماده هشت قانون ثبت و کاداستر، این اراضی باید سنددار شوند.

وی افزود: اخذ سند و تبدیل اسناد دفترچه ای قدیمی بنچاقی به اسناد مالکیت تک برگ با هدف حراست از اراضی دولتی این شهرستان در اولویت کاری قرار دارد و صدور اسناد تک برگی و کاداستر اراضی اقدامی مهم و موثر در تأمین امنیت فردی و اجتماعی مردم و دولت در جامعه بوده و با توجه به بالا بودن ضریب امنیت این سیستم و سرعت در پاسخگویی به مراجعان، اجرای این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است که درانجام این مهم، نقش خدمات و زحمات حوزه های ثبتی 4 گانه شهرستان کاشان هم قابل تجلیل است.

آراسته گفت: با صدور اسناد مالکیت کاداستری دولتی توسط ادارات ثبت اسناد و املاک پس از بررسی مالکیت همه جانبه و صدور سند مالک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار شدن 11 هزار هکتار از اراضی دولتی کاشان

سنددار شدن 11 هزار هکتار از اراضی دولتی کاشان