مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-03سياسي

تقسیم بندی رزمایش پهپادی ارتش به 4 سطح و شرکت 32 نوع پرنده


سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، گفت: رزمایش در 4 سطحِ برآورد منطقه عملیاتی، شناسایی، رهگیری و انهدام تقسیم بندی شده است که با توجه به اینکه با 32 نوع پرنده مختلف و نزدیک به 200 پرنده در این رزمایش شرکت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیرسرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، گفت: رزمایش پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت یک دقیقه بامداد امروز آغاز و در فرآیند فازهای تاکتیتی و اجرای عملیاتی دو دستاورد بزرگ را به نمایش گذاشتیم؛ اخلال هواپایه که در قالب  کمان 19 انجام شد و همچنین رهگیری و انهدام پهپادی که در حوزه سلاح های هوا به هوا در حال اجراست.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در محیط نبرد تمام عیار، توانمندی های آفندی و پدافندی ارتش را در قالب سناریوی های رزمایش نوشته شده در منطقه رزمایش به نمایش بگذاریم.

سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش تصریح کرد: گام های پیش بینی شده برای امروز عبارتند از شناسایی و برآورد منطقه عملیات که تا الآن انجام شده و ان شاءالله در مراحل بعدی وارد فازهای تاکتیکی و عملیاتی خواهیم شد.

امیر سرتیپ شیخ گفت: رزمایش در 4 سطحِ برآورد منطقه عملیاتی، شناسایی، رهگیری و انهدام تقسیم بندی شده است که با توجه به اینکه با 32 نوع پرنده مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم بندی رزمایش پهپادی ارتش به 4 سطح و شرکت 32 نوع پرنده

تقسیم بندی رزمایش پهپادی ارتش به 4 سطح و شرکت 32 نوع پرنده